יום ראשון – 22.6.1975

1. בבוקר נסענו לדירתנו להחליף מספר דברים, ושם נִפְרדנו מגברת פויר. פגשנו גם את ירושלמי ואשתו.

2. הגיע צבי הורן ולקח אותנו לסוכנות הנסיעות רג'ואן. משם נסענו ל- SAS וסידרנו את הכרטיסים. נפרדנו מצבי וחזרנו למלון.

3. בבוקר צילצלתי לאריה לוסקי (מהוועד להנצחת החייל), וכאשר חזרנו למלון כבר היו הסרטים מהזֵרים של גיורא.

4. בטלפון נפרדנו מיורם לינדנשטראוס, מעמיצור ומיצחק גולן (פניה דיברה איתו והוא מצא משהו ב"דבר" וב"על המשמר" בקשר לגיורא. אני דיברתי אחר-כך עם רועי).

5. נפרדנו משטיינגרטנים בטלפון (ב- 13:00 בערך).

6. צילצלתי לעתליה (קצין העיר). הבטיחה שיבואו לקחת אותנו ללוד.

7. אחרי 13:00 הגיע גד נתן (הוא צילצל אליי קודם) ונפרדתי ממנו.

8. כאשר היינו בדירה שלנו, נכנסנו גם למשפחת צדיק, אבל הייתה רק הבת, רינה.

9. אחרי 15:00 הגיע בחור-חייל צעיר (נכה?) מקצין העיר וליווה אותנו ללוד. "וִויתְרוּ" לנו על כל הבדיקות הביטחוניות (גם בדיקת מזוודות וגם בדיקת המטען האישי: הראיתי את המכתב מהקונסוליה).

10. לפני שעזבתי את המלון חתמתי על החשבונות (סיכום ההוצאות שלנו). יצא סכום ענק: 4,204.75 – לינה, אוכל, 374.40 –טלפון – סך-הכל 4,579.15 ל"י (כולל מיסים).
(בדקתי את החשבונות – אבל לא בפרוטרוט. יכול להיות שלקחו גם בעד יום הכניסה וכן יום העזיבה של המלון).

11. בגלל "סנקציות" התחילו להכניס למטוס רק ב- 18:45.
יצאנו מאוחר מלוד אבל הטיסה הייתה בסדר. הגענו לפני חצות ל- Copenhagen, ומייד היה מטוס ל-  .Stockholm

12. ב- 23:30, בערך, הגענו ל- Stockholm, ולמזלנו המטען הכבד הגיע. אחרי חצות (לפי השעון הסקנדינבי) הגענו למלון מְזוּפּת.
ב- 0:30 צילצלתי ודיברתי עם קלרה בט. נדברנו שהיא תבוא מחר (למעשה היום) אחרי 17:00.

13. פניה וגיל שכבו לישון ואני סידרתי את "העיניינים", עד אחרי 2:00 (לפי השעון הצפוני).